logo EUCO podstawowe pnglogo EUCO podstawowe pnglogo EUCO podstawowe pnglogo EUCO podstawowe png
  • Zakres usług
    • Obrażenia ciała
    • Wypadek śmiertelny
    • Szkoda na pojeździe
    • Wypadek w rolnictwie
    • Wypadek przy pracy
    • Potknięcie / poślizgnięcie
    • Błąd medyczny
    • Świadczenia pielęgnacyjne
  • Firma
    • Zarząd
    • Nasi specjaliści
    • Rada Nadzorcza
    • Współpracujemy z
    • Grupa kapitałowa
    • Nagrody i certyfikaty
    • Działalność społeczna
    • Media
    • EuCO sport
  • Aktualności
    • Inwestorskie
    • Sportowe
    • Firmowe
  • Nasze sprawy
    • Nasze sprawy
    • Opinie Klientów
  • Baza wiedzy
    • Porady eksperta
    • FAQ
  • Praca
  • Kontakt
  • Strefa inwestora
  • Aktualności inwestorskie
  • Firma
    • Ład korporacyjny
    • Kalendarium inwestora
  • Giełda
    • Struktura akcjonariatu
    • Walne Zgromadzenia
    • Regulamin zdalnego udziału w WZA
    • Polityka dywidendowa i dywidenda wypłacona
    • Zawiadomienia do Obligatariuszy
    • Notowania
    • Instytucje
    • Istotne transakcje
    • Oferta publiczna
  • Dane finansowe
  • Raporty
    • Bieżące
    • Okresowe
  • Kontakt
  • Strona Główna
✕

Wzmocnienie działu komunikacji z klientem.

  • Home
  • Aktualności inwestorskie
  • Wzmocnienie działu komunikacji z klientem.
Raport bieżący nr 41/2022 Zmiana terminu publikacji raportu okresowego.
14/11/2022
Raport bieżący nr 42/2022 Żądania Natychmiastowego Wykupu Obligacji.
22/11/2022
Published by s.sadej@euco.pl on 16/11/2022
Categories
  • Aktualności inwestorskie
  • Inwestorskie
Tags

Wzmocnienie działu komunikacji z klientem

W aktualnej sytuacji biznesowej spółki, związanej z trwającym procesem restrukturyzacji niezmiernie ważna jest bieżąca komunikacja z klientami. Mając świadomość, jak ważne dla klientów jest uzyskanie informacji o statusie ich spraw, zwiększona została liczba konsultantów infolinii 801 006 006. Pytania można także kierować drogą mailową komunikacja@euco.pl
EuCO zapewnia, że na wszystkie pytania udzieli odpowiedzi w możliwie krótkim czasie.

Celem działań restrukturyzacyjnych jest przywrócenie pełnej zdolności operacyjnej firmy. Intencją EuCO jest doprowadzenie do wypłacenia wszystkim klientom 100 procent należności. Jednocześnie, zdając sobie sprawę z olbrzymiego zainteresowania ze strony klientów poszczególnymi sprawami EuCO podjęło działania zmierzające do usprawnienia systemu komunikacji z nimi. Odpowiedzią na dużą liczbę zapytań jest zwiększenie liczby pracowników infolinii, tak aby każdy mógł się dodzwonić i uzyskać informacje na temat jego sprawy. W przypadku problemu z połączeniem telefonicznym istnieje także możliwość skierowania zapytań drogą mailową. Odpowiedzi będę udzielane w możliwie krótkim czasie, zgodnie z napływem zapytań. Spółka będzie także przekazywała komunikaty przedstawiające bieżące informacje o toczącym się procesie restrukturyzacyjnym.

Władze spółki oraz jej pracownicy zobowiązują się, że dołożą wszelkich starań, aby w możliwie krótkim czasie wypełnić ciążące nie firmie zobowiązania. Wszelkie informacje dotyczące bieżącej sytuacji EuCO będą zamieszczane na stronie internetowej oraz profilu FB.

Europejskie Centrum Odszkodowań jest firmą o długiej, osiemnastoletniej historii. W tym czasie wsparła 350 tysięcy klientów, uzyskując dla nich kwoty znacznie wyższe niż oferowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe. Suma odszkodowań wywalczonych i wypłaconych dla klientów to ponad 3.5 miliarda złotych. Zaufanie jakim klienci obdarzyli EuCO stanowi jednocześnie wezwanie, do rzetelnej pracy na rzecz uregulowania wszystkich zobowiązań.

Share
11
s.sadej@euco.pl
s.sadej@euco.pl

Related posts

15/03/2023

Sąd zatwierdził plan restrukturyzacji


Read more
02/02/2023

Spółka złożyła do Sądu dokumenty w postępowaniu sanacyjnym


Read more
18/10/2022

ZAWIESZENIE OBROTU OBLIGACJAMI SERII B ? UCHWAŁY ZARZĄDU GPW i BondSpot


Read more

Komentarze są wyłączone.

euco-biale-transp


Partnerzy

Odszkodowania

Wypadek śmiertelny

Obrażenia ciała

Wypadek w rolnictwie

Wypadek w pracy

Potknięcie/poślizgnięcie

 

Porady ekspertów

Zadośćuczynienie

Odszkodowanie powypadkowe

Wypadki za granicą

Szkody rzeczowe i majątkowe

Nasze sprawy

Dodatkowe 70 000 zł dla Klienta EuCO po 7 latach od wypadku.

Dodatkowe 52 tys. zł i zmniejszenie przyczynienia w sprawie pani Żanety.

EuCO wynegocjowało dodatkowe 57 000 zł dla Pani Gabrieli w 19 lat po wypadku!

Polub nas!

Facebook

YouTube

Twitter

© 2023 Betheme by Muffin group | All Rights Reserved | Powered by WordPress
    • Strefa Agenta

    Bezpłatnie sprawdzimy, czy Należy Ci się odszkodowanie

    Zamów bezpłatną konsultację

    [contact-form-7 id=”111″ title=”MAIN simple”]