Wzmocnienie działu komunikacji z klientem
W aktualnej sytuacji biznesowej spółki, związanej z trwającym procesem restrukturyzacji niezmiernie ważna jest bieżąca komunikacja z klientami. Mając świadomość, jak ważne dla klientów jest uzyskanie informacji o statusie ich spraw, zwiększona została liczba konsultantów infolinii 801 006 006. Pytania można także kierować drogą mailową komunikacja@euco.pl
EuCO zapewnia, że na wszystkie pytania udzieli odpowiedzi w możliwie krótkim czasie.
Celem działań restrukturyzacyjnych jest przywrócenie pełnej zdolności operacyjnej firmy. Intencją EuCO jest doprowadzenie do wypłacenia wszystkim klientom 100 procent należności. Jednocześnie, zdając sobie sprawę z olbrzymiego zainteresowania ze strony klientów poszczególnymi sprawami EuCO podjęło działania zmierzające do usprawnienia systemu komunikacji z nimi. Odpowiedzią na dużą liczbę zapytań jest zwiększenie liczby pracowników infolinii, tak aby każdy mógł się dodzwonić i uzyskać informacje na temat jego sprawy. W przypadku problemu z połączeniem telefonicznym istnieje także możliwość skierowania zapytań drogą mailową. Odpowiedzi będę udzielane w możliwie krótkim czasie, zgodnie z napływem zapytań. Spółka będzie także przekazywała komunikaty przedstawiające bieżące informacje o toczącym się procesie restrukturyzacyjnym.
Władze spółki oraz jej pracownicy zobowiązują się, że dołożą wszelkich starań, aby w możliwie krótkim czasie wypełnić ciążące nie firmie zobowiązania. Wszelkie informacje dotyczące bieżącej sytuacji EuCO będą zamieszczane na stronie internetowej oraz profilu FB.
Europejskie Centrum Odszkodowań jest firmą o długiej, osiemnastoletniej historii. W tym czasie wsparła 350 tysięcy klientów, uzyskując dla nich kwoty znacznie wyższe niż oferowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe. Suma odszkodowań wywalczonych i wypłaconych dla klientów to ponad 3.5 miliarda złotych. Zaufanie jakim klienci obdarzyli EuCO stanowi jednocześnie wezwanie, do rzetelnej pracy na rzecz uregulowania wszystkich zobowiązań.