• Strefa Agenta
    logo EUCO podstawowe pnglogo EUCO podstawowe pnglogo EUCO podstawowe pnglogo EUCO podstawowe png
    • Zakres usług
      • Obrażenia ciała
      • Wypadek śmiertelny
      • Szkoda na pojeździe
      • Wypadek w rolnictwie
      • Wypadek przy pracy
      • Potknięcie/poślizgnięcie
      • Błąd medyczny
      • Świadczenia pielęgnacyjne
    • Restrukturyzacja
    • Firma
      • Zarząd
      • Nasi specjaliści
      • Rada Nadzorcza
      • Współpracujemy z
      • Grupa kapitałowa
      • Nagrody i certyfikaty
      • Działalność społeczna
      • Media
      • EuCO sport
    • Aktualności
      • Inwestorskie
      • Sportowe
      • Firmowe
    • Nasze sprawy
      • Nasze sprawy
      • Opinie Klientów
    • Baza wiedzy
      • Porady eksperta
      • FAQ
    • Praca
    • Strefa inwestora
    • Kontakt
    • Aktualności inwestorskie
    • Firma
      • Ład korporacyjny
      • Kalendarium inwestora
    • Giełda
      • Struktura akcjonariatu
      • Walne Zgromadzenia
      • Regulamin zdalnego udziału w WZA
      • Polityka dywidendowa i dywidenda wypłacona
      • Zawiadomienia do Obligatariuszy
      • Notowania
      • Instytucje
      • Istotne transakcje
      • Oferta publiczna
    • Dane finansowe
    • Raporty
      • Bieżące
      • Okresowe
    • Kontakt
    • Strona Główna
    ✕

    Wzmocnienie działu komunikacji z klientem.

    • Home
    • Aktualności inwestorskie
    • Wzmocnienie działu komunikacji z klientem.
    Raport bieżący nr 41/2022 Zmiana terminu publikacji raportu okresowego.
    14/11/2022
    Raport bieżący nr 42/2022 Żądania Natychmiastowego Wykupu Obligacji.
    22/11/2022
    Published by s.sadej@euco.pl on 16/11/2022
    Categories
    • Aktualności inwestorskie
    • Inwestorskie
    Tags

      Wzmocnienie działu komunikacji z klientem

      W aktualnej sytuacji biznesowej spółki, związanej z trwającym procesem restrukturyzacji niezmiernie ważna jest bieżąca komunikacja z klientami. Mając świadomość, jak ważne dla klientów jest uzyskanie informacji o statusie ich spraw, zwiększona została liczba konsultantów infolinii 801 006 006. Pytania można także kierować drogą mailową komunikacja@euco.pl
      EuCO zapewnia, że na wszystkie pytania udzieli odpowiedzi w możliwie krótkim czasie.

      Celem działań restrukturyzacyjnych jest przywrócenie pełnej zdolności operacyjnej firmy. Intencją EuCO jest doprowadzenie do wypłacenia wszystkim klientom 100 procent należności. Jednocześnie, zdając sobie sprawę z olbrzymiego zainteresowania ze strony klientów poszczególnymi sprawami EuCO podjęło działania zmierzające do usprawnienia systemu komunikacji z nimi. Odpowiedzią na dużą liczbę zapytań jest zwiększenie liczby pracowników infolinii, tak aby każdy mógł się dodzwonić i uzyskać informacje na temat jego sprawy. W przypadku problemu z połączeniem telefonicznym istnieje także możliwość skierowania zapytań drogą mailową. Odpowiedzi będę udzielane w możliwie krótkim czasie, zgodnie z napływem zapytań. Spółka będzie także przekazywała komunikaty przedstawiające bieżące informacje o toczącym się procesie restrukturyzacyjnym.

      Władze spółki oraz jej pracownicy zobowiązują się, że dołożą wszelkich starań, aby w możliwie krótkim czasie wypełnić ciążące nie firmie zobowiązania. Wszelkie informacje dotyczące bieżącej sytuacji EuCO będą zamieszczane na stronie internetowej oraz profilu FB.

      Europejskie Centrum Odszkodowań jest firmą o długiej, osiemnastoletniej historii. W tym czasie wsparła 350 tysięcy klientów, uzyskując dla nich kwoty znacznie wyższe niż oferowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe. Suma odszkodowań wywalczonych i wypłaconych dla klientów to ponad 3.5 miliarda złotych. Zaufanie jakim klienci obdarzyli EuCO stanowi jednocześnie wezwanie, do rzetelnej pracy na rzecz uregulowania wszystkich zobowiązań.

      Share
      11
      s.sadej@euco.pl
      s.sadej@euco.pl

      Related posts

      09/07/2024

      Sąd zatwierdził układ w postępowaniu restrukturyzacyjnym.


      Read more
      15/03/2023

      Sąd zatwierdził plan restrukturyzacji


      Read more
      02/02/2023

      Spółka złożyła do Sądu dokumenty w postępowaniu sanacyjnym


      Read more

      Komentarze są wyłączone.

      euco-biale-transp


      Partnerzy

      Odszkodowania

      Wypadek śmiertelny

      Obrażenia ciała

      Wypadek w rolnictwie

      Wypadek w pracy

      Potknięcie/poślizgnięcie

       

      Porady ekspertów

      Zadośćuczynienie

      Odszkodowanie powypadkowe

      Wypadki za granicą

      Szkody rzeczowe i majątkowe

      Nasze sprawy

      Dodatkowe 70 000 zł dla Klienta EuCO po 7 latach od wypadku.

      Dodatkowe 52 tys. zł i zmniejszenie przyczynienia w sprawie pani Żanety.

      EuCO wynegocjowało dodatkowe 57 000 zł dla Pani Gabrieli w 19 lat po wypadku!

      Polub nas!

      Facebook

      YouTube

      Twitter

      EUCO 2025
      Marketing: uniqueseo.pl
        Strefa Agenta
        • Strefa Agenta