Paweł Szewczyk – Przewodniczący Rady Nadzorczej
Wykształcenie – ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W 1999 r. uzyskał uprawnienia radcy prawnego – wpisany na listę prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Lublinie. Dodatkowo ukończone:
– 2006-2007 r. Executive Master of Business Administration (MBA) – Dublin City University, Dublin
– 2011-2012 r. Management Development Program – ICAN Institute i Harvard Business School, Warszawa
– 2016-2017 r. Advanced Management Program – IESE Business School, Barcelona
Przebieg kariery zawodowej:
Od 2018 r. Prezes Zarządu w Spółce Proton Development S.A. z siedzibą w Warszawie. W latach 2019 – 2021 Prezes Zarządu w spółce Proton Production sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie. W latach 2018-2019 Dyrektor Zarządzający BLC Consulting Ltd, Silema na Malcie. W latach 2017-2018 Członek rady Nadzorczej Stone Master S.A. z siedzibą w Łodzi. W latach 2012-2017 życie zawodowe związał z Kredyt Inkaso Portfolio Investments S.A. z siedzibą w Luksemburgu oraz Kredyt Inkaso z siedzibą w Warszawie jako Prezes Zarządu. Od 1998 r. rozpoczął współpracę jako radca Prawny w Spółce Cersanit S.A. Krasnystaw z siedzibą w Kielcach. W latach 2006-2008 był Członkiem Zarządu Cersanit Romania S.A., z siedzibą w Bukareszcie. W latach 2006-2009 był Członkiem Zarządu Cersanit Ukraina, z siedzibą w Nowogradzie Wołyńskim. W latach 2009-2011 był Dyrektorem Generalnym Cersanit Invest Ukraina, z siedzibą w Nowogradzie Wołyńskim. W latach 2011-2012 pracował jako Prezes Zarządu Cersanit VI sp. z o.o., z siedzibą w Krasnystawie.
Ponad 27 letnie doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na stanowiskach zarządczych w międzynarodowych i polskich firmach produkcyjnych oraz inwestycyjnych.
Pan Paweł Szewczyk brał udział w licznych kursach i szkoleniach z zakresu nowoczesnego zarządzania personelem, koncentrowania się na planowaniu organizacji biznesu a także procesach produkcyjnych.
Jan Karaszewski – Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
Wykształcenie – ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach; mgr zarządzania i marketingu, specjalność: zarządzanie kapitałem.
Przebieg kariery zawodowej:
– 2009 – 2013 r. – Prezes Zarządu Zamek Giżycki sp. z o.o.
– 2021 – 2025 r. – Prezes Zarządu Satis Group S.A.
– 2004 – obecnie – Prezes Zarządu NCF sp. z o.o.
– 2004 – obecnie – Prezes Zarządu Polish American Investment Fund LLC
– 2025 – obecnie – Prezes Zarządu Feigin Electric Sp. z o.o.
Przedsiębiorca i inwestor giełdowy. Od 2006 roku związany z GPW i NYSE. Akcjonariusz i członek organów kilkunastu spółek w tym notowanych na GPW i NewConnect.
Funkcje dodatkowe: Fundacja Pomocy Dzieciom i Seniorom „Wioska Serca im. Jana Pawła II” – fundator. The American Institute of Polish Culture – członek i donator, Chopin Foundation of the United States oraz Polish American Club of Miami – członek i donator.
Agnieszka Papaj – Sekretarz Rady Nadzorczej
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach oraz studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Handlowej w Kielcach w zakresie Rachunkowość i Zarządzanie Finansami.
W 2002 ukończyła studia podyplomowe Zarządzanie w oświacie w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Legnicy, a w 2010 studia podyplomowe w zakresie Psychologia biznesu w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Głogowie.
W latach 2000 do 2007 życie zawodowe związała z Państwową Wyższą Szkołą Zawodową w Legnicy.
Od 2007 roku w Grupie Kapitałowej Europejskiego Centrum Odszkodowań na stanowisku Dyrektora ds. Administracyjnych.
Marcin Miksza – Członek Rady Nadzorczej
Adres miejsca prowadzenia działalności:
Biuro Bezpieczeństwa Marcin „Borys” Miksza; ul. Słowackiego 55, 21-400 Łuków
Wykształcenie i przebieg kariery zawodowej Marcina Mikszy:
W 1997 roku wstąpił w szeregi Policji. Od 1999 roku pełnił służbę w Komendzie Powiatowej Policji w Mrągowie. W 2001 roku rozpoczął pracę w Wydziale Kryminalnym Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. Od 2006 roku związany z Centralnym Biurem Śledczym Policji, gdzie od 2013 do 2016 roku pełnił funkcję naczelnika Wydziału do Zwalczania Zorganizowanej Przestępczości Narkotykowej Zarządu CBŚP w Olsztynie. W latach 2018–2020 pracował w firmie deweloperskiej Wojciecha Chodkowskiego w Warszawie jako ekspert ds. bezpieczeństwa firmy i ochrony osobistej. W okresie 2021–2023 zatrudniony był w firmie Vinderen Sp. z o.o. w Warszawie, wykonując zadania w tym samym zakresie. Od 2018 do 2025 roku prowadzi także doradztwo dla osób fizycznych i firm w zakresie bezpieczeństwa osobowego i firmowego, a także analizę materiałów spraw karnych i kryminalnych oraz doradztwo w tym zakresie.
Paweł Budkowski – Członek Rady Nadzorczej
Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Warszawie (obecnie UTH), gdzie uzyskał tytuł magistra Zarządzania Przedsiębiorstwem, a także studiów podyplomowych w Collegium Civitas (obecnie Uniwersytet Civitas) w zakresie Zarządzania Bezpieczeństwem Ekonomicznym Państwa i studiów podyplomowych Zarządzanie Cyberbezpieczeństwem w Akademii Leona Koźmińskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał w sektorze prywatnym i publicznym. W latach 2001 – 2007 związany z sektorem farmaceutycznym i spółką Polpharma, gdzie zajmował różne stanowiska w departamencie finansów i księgowości. W latach 2007 – 2022 związany z administracją rządową, gdzie jako funkcjonariusz służb specjalnych w departamencie operacyjnym zajmował stanowiska eksperckie i kierownicze, osiągając sukcesy w ramach strategicznej i operacyjnej współpracy międzynarodowej. Doradca, inicjator oraz samodzielny lider zaawansowanych projektów międzyagencyjnych o zasięgu globalnym. Ekspert w obszarze strategii oraz bezpieczeństwa długofalowych projektów operacyjnych. W 2019 roku ukończył prestiżową Narodową Akademię FBI w Quantico, w USA. Współzałożyciel i dyrektor operacyjny spółki ENFOR LLC, z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, działającej w obszarach obronności, bezpieczeństwa i technologii. Propagator budowania świadomości bezpieczeństwa w biznesie oraz cyberprzestrzeni. Posiada certyfikat audytora wiodącego Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, wg. PN-EN ISO/IEC 27001:2022.