Pomagamy poszkodowanym już od 15 lat!

Zawsze po Twojej stronie


Drodzy Agenci,

Na jednym z portali informacyjnych, które żywią się wszelkimi szybkimi sensacjami pojawiła się wiadomość opisująca dochodzenie w sprawie nieuczciwych Agentów EuCO. Cała treść newsa to doskonałe dziennikarskie przedstawienie czegoś małego, jako coś dużego. Tym bardziej, że zdarzenie to miało miejsce blisko 4 lata temu i od tamtej pory nasza firma podjęła szereg kroków, które mają całkowicie wyeliminować podobne przypadki. Od tamtej pory nadal niesiemy pomoc poszkodowanym i zwracamy im wiarę w sprawiedliwość towarzystw ubezpieczeniowych.

Uważamy, że istotny element opisywanej współpracy został umyślnie pominięty, aby stworzyć atmosferę powszechnych działań na rynku odszkodowawczym, a nie pojedynczego i nieuczciwego zdarzenia. Tym elementem była koligacja rodzinna pomiędzy Agentem a policjantem, którzy są po prostu braćmi.

Tym samym opisywanie przez media tej skrajnej sytuacji oraz promowanie takich informacji z pewnością mocno rani uczucia wielu Agentów, którym wyżej opisane postępowanie jest zupełnie obce. Wszyscy bowiem wiedzą, że już na szkoleniu początkowym przywiązujemy dużą wagę do Kodeksu Etycznego oraz zakazu pozyskiwania informacji niezgodnego z powszechnie obowiązującą kulturą, a tym bardziej prawem.

W dbałości, o bezpieczeństwo naszych Klientów EuCO SA, jako pierwsza firma z branży odszkodowań opracowała i wdrożyła niezwykle restrykcyjny i nowoczesny system bezpieczeństwa pozyskiwania i przechowywania danych. Potwierdziła to kontrola niezależnych ekspertów, której rezultatem stało się przyznanie certyfikatu Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych potwierdzającego wysoki poziom ochrony danych osobowych klientów i zarządzania nimi.

http://www.euco.pl/relacje-inwestorskie/aktualnosci/376-najwyzszy-poziom-ochrony-danych-osobowych-w-euco-potwierdzony

W tym miejscu pragniemy podkreślić, że działalność całej rzeszy Agentów oraz Zarządu Europejskiego Centrum Odszkodowań SA zdecydowanie może być przykładem dla całego rynku odszkodowań w Polsce. Jesteśmy dumni z tak wysokiego poziomu obsługi klientów i dbałości o dobre imię całej Spółki

Z pozdrowieniami!

Departament Sprzedaży